Forum Tibijczyków - Tibia17.pun.pl
Jeden z najlepszych silników XML ! (v. 1.0)
Z powodu dużej ilości zdjęć w temacie, poczekaj cierpliwie na załadowanie.
Witam. Mam do zaprezentowania kolejny silnik z rodziny "Evolution", tym razem autorsctwa Sentila. Powstał on na bazie "Ariesa 4.0a", czyli popularnego "Evolution by Dami1993". Co silnik ma takiego ciekawego w sobie? Postaram się to w skrócie opisać:
- stabilny silnik (przy około miesięcznym hostingu 24/7 - 0 crasha serwera)
- bardzo dobrze zbalansowane profesje (nie piszę tego żeby było, piszę bo taka jest prawda, od odpowiednio ustawionego fast ataku, poprzez kilka nowych czarów, "fizycznego" ataku WOIa, wyrównanej liczby dodawania się many i hp na level, ataku SOVa, SCA, Infernal Bolta, run SD, siły czarów ofensywnych, aż po zwiększenie siły rażenia czarów exori i exori gran dla EK)
- stare UH-y i MF-y (coś dla fanów tradycji, oczywiście parametry dodawania many i hp są zgodne z balansacją profesji, jak coś potionki zawsze można dodać sobie manualnie)
- wreszcie EK nie odstaje od innych profesji (zawsze EK był kulą u nogi w walce...teraz wiele się zmieniło, wysokopoziomowy EK rzuca się pierwszy w wir walki ściągając na siebie wrogów, już nie "składa się" po 3 sekundach)
- ubogi ekwipunek nowej postaci (brak aola, pieniędzy, małe ilości run na start, ma to zapobiec tworzeniu nowych charów dla zysku)
- mocno przerobiona mapa (depo, sklepy, temple, wiele nowych lokacji z zadaniami)
- nowe questy (Death Tower, Strange Rooms, Temple of Time)
- nowi NPC (stworzeni przeze mnie na potrzeby questów)
- nowe potwory (j.w.)
- zwiększony loot addonowych itemków (wszędzie jest RL addon system, ale co z tego, skoro 3/4 addonków i tak się nie da zrobić? problem rozwiązałem)
- dodane respy addonowych potworków (niektórych potworków w ogóle nie było na mapie lub były w małej ilości, problem rozwiązałem)
- NPC Martin wymienia 100 viali na Lottery Ticket (potrzebny do first summoner addon, Ticket może być wygrany lub przegrany)
- silnik XML (bardzo łatwy w obsłudze, idealny dla początkujących)
- zmieniony Pits of Inferno Quest (teraz teleporty do kolejnych roomów znajdują się w poprzednich komnatach, ostatni prowadzi do Final Roomu, potwory z POI-a zadają większe obrażenia i mają więcej życia, w końcu to ots, trochę adrenaliny podczas wykonywania zadania nie zaszkodzi)
- auto clean mapy co 30 minut (NPC Cleaner), auto save co 5 minut
- zamiast starych Training Monków - Nauczyciele (Teachers)
- uruchamianie otsa poprzez Maylea Restarter (program, dzięki któremu twój ots po awarii będzie się włączał sam, automatycznie, instrukcja w folderze silnika)
- wszystkie czary, potwory, outfity z Tibii 8.1 (wszystko w 100% sprawne)
Teraz małe uwagi: otsa nie przygotowywałem dla "funów" z expem x999999, będzie tu najlepiej pasował exp x~15 (najlepiej tak jak już ustawiłem, ze stagesami 20-8, wybór należy do Was). Ots ma wiele elementów RPG, szczególnie questy, lecz poprzez świetną balansację profesji idealnie nadaje się do walki. Bardzo polecam nowym i niedoświadczonym w przygodzie z otsami, ale starym wyjadaczom też powinno się spodobać. Teraz warto chyba przybliżyć nowe zadania:
Temple of Time Quest
]
Na zrobienie go zeszło mi szmat czasu, ze względu na jego rozbudowaną fabułę. Po przez Temple of Time możemy podróżować w czasie, dokładniej do przyszłości. Wszytko jest pięknie do czasu kiedy okazuje się, że w przyszłości miasto jest kompletnie zniszczone, a cała ludność wybita. Podczas zadania dowiadujesz się wielu ciekawych rzeczy, o tym co zaatakowało miasto, jak tak silni wojownicy i potężni magowie z twojej krainy polegli. Kilka ssów:
Strange Rooms Quest
To było pierwsze zadanie jakie zrobiłem na mojej mapie. Natchnął mnie znany quest z teleportami na niektórych otsach, trzeba było kłaść pieniążek na teleportach żeby można było przejść, jeśli stanęło się na zły teleport - przeniesienie na początek trasy. Moja misja polega na rozwiązaniu zagadki szaleńca Andyego, i bezpiecznym przejściu przez Dziwne Pokoje. Problem jest taki, że jest 5 takich samych pomieszczeń, i dopóki gracz nie przejdzie do Final Roomu nie wie czy idzie dobrze czy źle, bo ciągle pojawia się w takim samym pomieszczeniu, na tej samej kratce. Kilka ssów:
Death Tower Quest
Tutaj mamy do czynienia z Wieżą Śmierci, gdy wejdziesz na pierwszy poziom, nie ma już odwrotu. Jedyna droga prowadzi w górę, poprzez wszystkie piętra Wierzy. Problemem może okazać się nie chorda nieumrałych broniąca budowli, lecz niezbyt przyjaźnie
A tutaj parę innych screenów:
[/img]http://img139.imageshack.us/img139/8094/addons2mk2.th.png[/img][/img]http://img366.imageshack.us/img366/75/enchantingtemplesv1.th.png[/img][/img]http://img376.imageshack.us/img376/4857/poizr5.th.png[/img][/img]http://img171.imageshack.us/my.php?image=newcharacterwn5.png[/img]
Balansacja MSa względem ED (czar Mas Mort zamiast Mas Frigo, Mort Hur zamiast Frigo Hur, no i na Hailstroma nic nie było odporne, więc woi atakuje od fizyki)
[/img]http://img297.imageshack.us/img297/2388/morthurfu3.th.png[/img]
Uwaga!
Uwaga!
Offline